FAQ - často kladené otázky
Ako môžem tovar objednať?
Všetok tovar, ktorý nájdete na stránke je možné ihneď vložiť do košíka. Pri niektorých druhoch tovaru je potrebné zvoliť variant, napr. veľkosť, farbu alebo vôňu.
Následne stačí prejsť do košíka v pravom hornom rohu stránky a dokončiť svoju objednávku.
Je tovar na stránke originálny?
Áno, všetok tovar, ktorý nájdete na stránke mysecret.sk je 100% originál.
Ako si vyfiltrujem svoju veľkosť oblečenia a spodného prádla?
V každej kategórii máte možnosť vyfiltrovať svoju veľkosť a tým urýchliť Vaše nakupovanie.
ZOBRAZENIE NA MOBILE:
Filter nájdete vždy na začiatku stránky nad výpisom produktov
ZOBRAZENIE NA POČÍTAČI:
Filter na nachádza na ľavej strane
Ako je tovar zabalený?
Každý kúsok Victoria’s Secret a PINK je starostlivo zabalený zvlášť v plastovom vrecku a následne sú všetky položky objednávky zabalené do ochrannej bublinkovej fólie.
Ako môžem svoju objednávku zaplatiť?
Svoju objednávku môžete zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
- Online platba kreditnou kartou (Barion) – rýchla a bezpečná platba kartou. Po potvrdení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú bránu Barion, kde samotná platba prebehne. Platba je následne automaticky spárovaná s Vašou objednávkou
- Prevodom vopred – s potvrdením objednávky Vám bude zaslaný aj QR kód a podklady k bankovému prevodu.
- Dobierka – svoju objednávku zaplatíte až pri prevzatí balíka
Čo mám robiť, ak zvolená platba za tovar nebola úspešná?
Môže sa stať, že údaje pre zaplatenie platobnou kartou online nie sú správne alebo včas zadané. V tom prípade platba neprebehne a Vaša objednávka zostáva neuhradená. Následne sa s Vami nakontaktujeme buď emailom alebo telefonicky a dohodneme iný spôsob platby, ktorý bude následne upravený vo Vašej objednávke.
Opakovaná platba kartou online nie je žiaľ možná.
Aká je cena za dopravu mojej objednávky?
Cena za doručenie sa odvíja od hodnoty Vašej objednávky. Pokiaľ celková suma za tovar vrátane uplatnených zliav je vyššia ako 50€, dopravu máte ZDARMA.
Ceny jednotlivých prepravcov:
- Packeta – doručenie na odberné miesto – 3,50€
- Kuriér – doručenie kuriérom na adresu – 4,90€
- Slovenská pošta – doporučený list 1. trieda – 2,90€
- Depo - doručenie na odberné miesto alebo do Alzaboxu - 1,90€
Ako rýchlo bude moja objednávka doručená?
Už pri výbere Vašich obľúbených kúskov máte možnosť vidieť dátum, kedy Vám budú najneskôr doručené.
Nakoľko máme všetok tovar skladom, odoslanie Vašej objednávky prebehne do 24 hodín od prijatia objednávky.
V prípade nezrovnalostí v objednávke Vás kontaktujeme emailom príp. telefonicky a po vyriešení Vám oznámime nový dátum odoslania a dodania.
Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?
V deň doručenia Vás bude kuriér kontaktovať telefonicky na číslo uvedené vo Vašej objednávke a upresní Vám čas dodania.
Ako dlho trvá vybavenie a odoslanie objednávky?
Objednávky vybavujeme spravidla hneď po prvej notifikácii. Najneskôr do 24 hodín je Vaša objednávky spracovaná a pripravená na odoslanie.
Ako mi bude objednávka doručená?
Objednávka bude doručená podľa typu dopravy zadaného počas objednávania. Môže byť doručená priamo na adresu alebo do výdajného miesta zásielkovne.
Ako postupovať v prípade, že chcem pridať alebo odstrániť tovar z mojej objednávky?
Ak sa Vám zapáčilo ešte niečo z našej ponuky a Vaša objednávka ešte nebola spracovaná, stačí vytvoriť novú objednávku a napísať nám do poznámky, že Vaše objednávky môžeme zlúčiť.
Dodaný tovar sa mi nepáči, môžem ho vrátiť?
Všetok tovar, okrem spodného prádla (nohavičiek) a plaviek (z hygienických dôvodov), môžete vrátiť do 30 dní po dodaní tovaru ku Vám.
Objednal/a som zlú veľkosť, môžem tovar vrátiť?
Všetok tovar, okrem spodného prádla (nohavičiek) a plaviek (z hygienických dôvodov), môžete vrátiť do 30 dní po dodaní tovaru ku Vám.
Ako môžem tovar vrátiť?
Reklamovaný alebo nevyhovujúci tovar poprosíme vrátiť v pôvodnom obale (plastové vrecko VS) na nasledovanú adresu: Lenka Medová, Obuvnícka 423/24, 958 01 Partizánske.
Tovar vhodne zabaľte, tak aby nedošlo k poškodeniu pri preprave a priložte do vnútra reklamačný formulár s vyplnenými údajmi.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamácie vybavujeme okamžite po obdržaní tovaru späť.
V prípade komplikácii bude Vaša reklamácia vybavená do 30 dní.
Ako mi bude vrátená platba za objednávku po reklamácii?
Ak bola Vaša pôvodná objednávka uhradená platobnou kartou online cez platobnú bránu Barion, vrátená čiastka bude zaslaná späť na Vašu kartou. O všetkom budete informovaný/á emailom.
Ak bola Vaša pôvodná objednávka uhradená prevodom vopred, vrátená čiastka bude zaslaná späť na Váš účet. O všetkom budete informovaný/á emailom.
Ak bola Vaša pôvodná objednávka uhradená na dobierku (t.j. až pri prevzatí tovaru), vrátená čiastka bude zaslaná späť na Váš účet. Číslo účtu je potrebné uviesť do reklamačného formulára. O všetkom budete následne informovaný/á emailom.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky +421 940 201 203, emailom info@mysecret.sk alebo využite náš kontaktný formulár priamo na stránke eshopu.